Tillbaka i Luleå

Då var man tillbaka till något kallare breddgrader men solen skiner iaf och det är huvudsaken. Igår hann jag med en massa saker. Planet gick 8.20 från arlanda, sen satt jag, Elin, Elin och Jossan hårmodeller och fick nya hårfärger, sen lunchade jag och Elin med Tea på stan, lite ögonshopping, sprang runt sjön och sen avslutades kvällen hemma hos Jossan framför senaste Wallander. Intensiv dag. Men det är så jag gillar att ha det :) Igår när jag vi sprang runt sjön fick jag för mig att det var varmt ute så jag spang i enbart trekvartstajts och linne. Vilken var rätt kallt och jag insåg att jag var den enda som hade linne på mig. Alla andra hade jacka och mössa som vi mötte. ;P bra Clara!


Jag ska snart gå och storhandla på ICA för mitt kylskåp gapar tomt. Sen ska Therese klippa mig vid 2 och sen börjar jag jobba 4. :)

Känns ändå bra att vara tillbaka :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0