Solen i ögonen men skuggorna bakom oss trots allt

Nu är jag hemma i Luleå igen och just nu inviger jag balkongen på assistent 96. Solen gassar på som tusan och det känns faktiskt som sommar :) 

Inatt blir det jobb och jag är så osugen som man kan bli. Det ska bli superfint väder imorgon och tanken på att jag kommer sova bort halva dagen känns sämst! Men jag ska försöka sova effektivt och sedan kasta mig ut i det fina vädret! 

Sitter och snackar med Marcus på facebookchatten. Vi planerar in ölkvällar på Pontus bye the sea i sommar :) Lääängtar sååå! 


Nu ska jag snart möta Elin på Ica och så ska vi hem till henne och äta middag. Det är fest för Kriss ikväll men såklart missar jag det. 



Bye Bye

C

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0