En solig dag i norr

Det fina vädret håller i sig och jag trivs bättre än någonsin i Luleå. Staden har fått ett helt nytt ansikte sen isen gått och solen och de gröna gräsmattorna tittat fram. Känns också väldigt bra att Luleå har rekordvarmt i Sverige, äntligen är jag på rätt plats :) Jag har dock fått soleksem och typ små brännblåsor av solen!! Jag brukar aldrig få soleksem av den svenska solen men norrlandssolen var vassare än jag trodde :P

Igår stängde jag med Fia när hon gick sitt första kvällschefspass. Hon var jätteduktiga och vi var därifrån halv två och det är inte så dåligt för att vara första gången.

Jag tänkte gå ut och springa snart. Det är ju faktiskt riktigt härligt att vara ute och springa det är bara det att man måste ta sig ut!!! Heja heja! Varför lockar en solig balkong med spotify mer? Hmm..

Ikväll blir det jobb 15.45-20 sen får jag se vad som händer :)



På med löparkläderna!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0