12 dagar

12 dagar kvar i Luleå av mina 118 :). Känns overkligt och konstigt att åka hem för vart är mitt hem egentligen? Mamma har sålt lägenheten som varit mitt hem och så flyttar hon precis när jag kommer hem. Jag ska nog bo hemma hos Lina tills jag får pappas lägenhet. Rörigt, rörigt, rörigt! Jag kanske inser när jag kommer till Stockholm att Luleå är mitt nya hem, det vet jag ju inte förrän jag kommit hem. Lite nervös inför känslan.

Sarah på jobbet var så gulligt och tog mitt kvällspass på fredag så jag är ledig hela helgen nu :) Imorgon ska jag, Elin B och Hanna grilla hemma hos Elin och sen kanske det blir utgång. Jag har inte varit ute på flera helger så det ska bli kul.

Inatt har jag sovit med fönstret öppet och ändå har det varit för varmt att sova med täcke. Värsta sommarhettan! Hoppas det håller i sig över helgen.

Jag längtar tills jag får träffa alla mina fina vänner hemma i Kungsängen, grillkvällar, mys vid lillsjön, roliga utgångar, shopping i storstan, fika på waynes, piknick i en park, festivaler och allt det där...12 dagar sen kommer jag sakna alla härliga norrlänningar, korpikylä, ljusa sommarnätterna, mina nya jobbarkompisar, utgångarna på sportbaren och allt jag varit med om här uppe :( Jag vill klona mig!!!


Nu ska jag ut och springa :)

Här satt jag och Elin K och solade i måndags efter vår shoppingtur.



PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma

Kom hem nu, om 2 veckor så jobbar jag bara en eller två dagar i veckan sååå då kan vi ses ofta :D

2010-05-20 @ 14:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0