Flum och skum!

Det blev en trevlig kväll hos Madde på Örnnäset. Vi åt kycklingkebab och snackade på sen såg vi en film, tror den hette "What dosn´t kill you". Inte direkt min genren av film men den var faktiskt riktigt bra. Carro var förbi en sväng också :)

I natt har jag sovit sämmre än sämst! Jag vet inte vad det är som gör att jag sover så dåligt men mina teorier är:

1. Att det är så ljust ute så man vet inte om det är natt eller dag.
2. Jag oroar mig lite för hemresan. Hur allt kommer bli, kanske vill tillbaka till Luleå och blabla..
3. En viss person äter tre nattmål per natt och härjar i köket. SUCK!

Det kanske är en blandning av alla tre vad vet jag.

Idag har jag varit en sväng på stan med ElinB och köpt en morsdag present och så åt vi på Baan thai :). Ikväll har jag hängt lite med ElinK och typ kollat upp saker inför sommaren som skärgården, hultsfred och lite sånt men allt hänger på hur vi jobbar. Kommer nog bli bra hur som helst.

Imorgon ska jag jobba 11-14 och sen tagga inför Vår ruset som är imorgon :)

Några låtar som taggar mig för sommar är:

Miley Cyrus- Party in the USA
Rihanna- Rude boy
Justin Bieber- Baby
Timberland, Katy Perry- If we ever meet again
Miike Snow- Animal
Travie McCoy- Billionaire
Johnossi- What´s the point

Annars är jag ju en lite av en svennebanan i musikväg som gillar Håkan, Kent, Winnerbäck, Hästpojken, Gaah vad skulle mitt liv vara utan musik? ;D


LOVE LOVE LOVE

CBB (Clara-Bella Berglund)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0