TUNGT!

Tungt!

Jag tänker på hur bra tiden i Luleå har varit ändå. Vilka underbara människor jag träffat och hur kul jag verkligen haft det. Jag sitter här och funderar på hur det skulle vara om jag stannade här i sommar. Kanske hade varit ett enklare val. Jag har varit så inställd på att åka hem till sommaren hela tiden och nu är sommaren här men jag vet fan inte om jag gör rätt.  Det som känns allra jobbigast med att flytta hem nu är att mitt boende i Sthlm är rörigt som fan och det gör mig stressad och att jag ska jobba på max.. Suck!

FÖR FAN VAD JAG ÄR JOBBIG SOM INTE VET VAD JAG VILL!

VAD HAR JAG FÖR FEEEEL!!!




Alla vägar har sitt pris!
Right?



Clara


Kommentarer
Postat av: Burrebus

jag behöver dig, jag saknar dig. Nu vet jag ingenting längre, ingen att disskutera mina jävla problem med. KOM HEM !

2010-05-31 @ 11:10:40
Postat av: Clara

Soon I´m home :) Saknar dig också <3

2010-05-31 @ 14:37:18
URL: http://clarabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0