Dubai

En helt obeskrivligt bra resa. Jag vet inte hur jag ska kunna beskiva Dubai i ord. Vi hade det bara så bra! Vi har solat och badat vid fina stränder, sett helt fantastiska byggnader och skyskrapor så höga som man bara kunnat drömma om, shoppingcentrum så stora att man kunde gå vilse i timmar och så har vi varit på safari i öknen och träffat så trevliga och mysiga människor från alla  världens hörn.

Dubai var värt varenda regning dag på posten kan jag lova och jag kan verkligen tänka mig att åka tillbaka dit någon gång i framtiden.

Ellinor har tagit en massa bilder som hon ska skicka till mig och då kommer de upp på bloggen såklart. Hoppas bilderna kan tala för sig eftersom att det här inlägget kanske inte blev det bästa. :)

Här är iaf jag på "the palm", den konstgjorda ön där bland annat Michael jacksson några palats.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0