LESS LESS LESS

Jag vet inte varför just jag blev den trabbade brevbäraren från Kungsängen att åka till Bro och jobba idag. Jag hoppas det inte berodde på att jag fixade en punktering på postbilen igår haha.
I allafall så har min dag varit ett helvete. Snöstorm, bara förbaskade springportar, är förkyld, hann inte med ngn lunchrast, ingen handbollsträning och nää fyfan för vinter och kyla!!!
Inte nog med det så blev jag jagad av en hund på Råbystigen haha måste ha sett ganska kul ut för jag jag gjorde en liten handbollsfint ;) allt ska man då vara med om!



Jag är redan less på vinter!

Vad ska man ta sig för ikväll? Vill inte gå utanför dörren precis...


HEjPa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0