Lördag

Kom precis hem från Viksjö. Jag har varit och kollat på handboll, dock spelade jag inte själv då jag fortfarande inte känner mig helt 100. Vi förlorade mot både Lidingö och Skogås, men vi kämpade på iaf.. Många sjuka och skadade tråkigt vilket inte hjälpte till ett jämnare resultat.

Ute är det verkligen vinter. -10 och en massa snö och det märks för tåg och bussar kommer inte i tid. Grattis SL vintern kom i år också!

Jag har börjat packa. Igår kändes det skönt att vara på väg men idag vet jag inte.. Det känns lite vemodigt och trist på något vis. Varför är jag som en jojjo i mitt humör? Först jätteglad sen så ja.. så tappar jag lusten helt enkelt.

C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0