Mitt liv i en flyttkartong

Nu vill jag att tiden ska rulla på lite fortare. Jag vill få mitt antagningsbesked, hitta en lägenhet/studentrum och att mina bästaste tjejer ska komma hem från USA.

Idag har jag jobbat några timmar, det var kallt.

Jag har rensat lite bland gammla grejer och faktiskt packat ihop till en halv flyttkartong. Långsamt men säkert närmare jag mig flytten. Jag börjar ju bli lite av ett proffs på att flytta om man säger så. Mina flyttvägar genom livet har sett ut typ sähär:

1. Östersund- Kritstigen Kungsängen
2. Kritstigen - Månstensvägen
3. Månstensvägen- Hjortronvägen
4. Hjortronvägen- Norrboda
5. Norrboda- Hjortronvägen
6.Hjortronvägen- Vasavägen
7. Vasavägen-Hjortronvägen
8. Hjortronvägen- Björkskatan
9. Björkskatan- Assistentvägen
10. Assistenvägen- Sangrindsvägen
11. Sandgrindsvägen- Ringvägen
12. Ringvägen- Aspnäsvägen
13. Aspnäsvägen- ??? Umeå???


Det roliga är att de senaste elva flyttarna har skett efter min 17 års dag typ... rörigt kan man säga.
Låter som att jag lever i familjen Taikon, ni vet om romerna som flyttar runt. Min pappa måste fan ha lite Taikon i blodet tror jag ;) Jag bara hänger med..


Hejpaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Burrbus

Snart kommer vi hem :D:D

2010-11-30 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0