Säkerheten är Osäkerheten

Jag avskyr osäkerheten.
Jag vill veta nu hur allt kommer bli, vart jag ska bo så jag kan planera lite nu.
Just nu vet jag ingenting. Det jag vet är att pappa sålt lägenheten och att jag måste ha flyttat ut senast 14 december, vilket är väldigt snart! Det betyder att jag måste bo hemma hos pappa eller Lina sista månaden innan jag flyttar upp till Umeå. Eftersom att jag inte vet hur jag kommer bo i Umeå, så vet jag inte hur mycket saker och möbler jag kan ta med mig. Vad jobbigt allt känns just nu...

Ta mig tillbaka till Dubai, NU, SNÄLLA!

Ska snart till jakan och träffa Emmy över en kopp kaffe på Waynes. Kanske kommer fram till något vettigt då.


PUSS


Kommentarer
Postat av: Burrebus

En kaffe pa waynes skulle inte sitta helt fel just nu :)

2010-11-12 @ 17:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0