SICK

Idag är jag hemma och är sjuk. Jag har varit förkyld ganska länge men igår kom jag på mig själv att jag blir nog inte friskare av att träna och jobba. Så nu är jag hemma och jag klättrar redan på väggarna. Tvingade mig själv att sova till halv tio sen gick det inte mer. Åt frukost och kollade några avsnitt One tree hill. Men nu då? Hallå det måste hända något!!! Jag dör av uttråkan. Kom på att jag kan börja skriva julkort men har ju inga julkort och mamma har sagt åt mig att stanna hemma...HELA HELGEN! Herregud det kommer aldriga att gå. Jag har varit vaken i fyra timmar men är redan så rastlös så det finns inte.

Nu vill jag att febern ska förvinna så jag kan göra ngt!! HALLÅÅÅÅ FÖRVINN SA JAG!


BRB!!

Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0