SKOTTA FÖR FAAAN

Om jag skulle få hemlängtan när jag är Umeå, snälla påminn mig hur j*vla less jag var på posten. Det är inte kul å cykla i -10 på oplogad väg!
Idag tog en tjej priset...

Hon hade parkerat sin bil framför brevlådan så jag var tvungen och hoppa av cykel och springa med posten, inte nog med det så var jag tvungen att plumsa i en halvmeter snö fram till hennes låda. När jag precis lagt brevet i hennes låda så hör jag en tjej ropa bakom sin fula grind till huset (5 meter bort i högsnö) "Asså jag kan ta posten här"och så sträckte hon fram handen ... Jag tänkte bara IDIOT! Räcker det inte med att jag plumsat fram till din låda?!?! Mitt svar blev bara "Du det var lite mycket snö här!!!" sen sprang jag vidar!


Sånna borde inte ens få sin post!! SKOTTA FÖR FAAAAAAAAAAAAAAAN!


Okej nu till något roligare, ikväll ska jag träna handboll efter min två veckors ofrivilliga vila :)


PUSS <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0