Tuesday ahaa!!

Juste! Glömde ju att berätta att jag lyckades få punka på postbilen idag. Såå typiskt! Jag körde upp på en trottoarkant och när jag kommer nära brevlådan var det visst en vass sten nedanför så jag hör hur det börja pysa. Jag tänkte typ "HELVETE!!! Nedrans otur!". Men allt fixade sig, chefen fick komma och plocka upp mig och så åkte vi till Bro och hämtade en annan bil :) Blev dock llite rädd när hon frågade om jag hade ett reservdäck i bakluckan!!  Jag kan ju inte byta däck haha! Men jag slapp för det fanns inget :)


Jag hoppade över träningen idag för jag blir fasen inte av med min förkylning. Jag hängde med Amanda istället. Jag tvingade med henne på en promenad men när jag kom ut höll jag med att det var faktiskt FÖR KALLT! Så vi gick bara till konsum och köpte glögg och saffrans gifflar :)

Funderar på att börja packa lite inför flytten...

Eller så skiter jag i det!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0