Helgen som varit

Vilken kanonhelg jag haft. I fredags var jag på tacomiddag hos Mimmi och sen färgade vi håret, så nu är har jag mörkbrunt hår igen :) Känns jättebra.
Igår spelade vi match, först med A-laget där vi vann med typ 20 bollar. Kändes väl helt okej sådär efter några förluster :). Sen spelade jag med reservlaget också men vi förlorade, kul att spela iaf.

På kvällen var det liten avskedsfest för Emmy på vinkelbacken. Hade superkul på förfesten men mindre kul på MP. Jag kände mig seriöst gammal. En massa 92:or och pinsama människor som tror att de känner en på fyllan. Nej jag har vuxit ifrån det där. Längtar mer än någonsin till Umeå! :)

Idag har jag och mamma varit på hälsomässan i Älvsjö och jag hittade en svart sportjacka. Kul att umgås med mamma, hände inte allt för ofta nuförtiden. Sen åkte vi hem till mamma på Kungsholmen och Lina kom över också :) Riktigt trevlig söndag.

Nu är jag förhoppningsvis redo att möta vardagen igen.

Bra musik i mina öron just nu är:

Säkert- får jag
Adrian Lux- Teenage crime
Daniel Ryan-Adams- Gubben i lådan
Håkan Hellström- Du är snart
där






Puss PUss

Egoguuurl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0