It may be winter outside...

Hösten sprang förbi fort, men jag är inte missnöjd med det. Nu är jag jätteladdad för nya äventyr i norr. Den här gången Umeå för den som missat det. Allra först ska jag genomgå en flytt hem till min kära pappa i Jakan som krånglat till det en hel del med flyttdatum så det blir en mellanlandning i jakan innan jag flyr uppåt igen ;).

Jag vet inte om själva utbildningen är den rätta för mig, dock tror jag aldrig att jag kommer veta vad jag vill utbilda mig till så jag testar mig fram och skiter det sig så får jag väl byta. Mer än så är det ju faktiskt inte. Jag tycker det ska bli jättekul att dra uppåt igen. Här hemma drar många av mina närmaste vänner ändå utomlands eller har redan dragit. Emma, Malin, Natta i USA, Emmy och Becka i Indien och Sabina och Carro drar i januari.. :)

Här hemma i Kungsängen har det snöat hela dagen och jag har suttit inne och snorat och kollat på. Lyckats börja kasta lite onödigt skräp som inte ska med i flytten, kollat One tree hill, hängt på facebook och kollat handboll på tv och såg att två tjejer från Kungsängen spelade med Spårvägen. Lite kul ändå :)

Snart kommer mina favoriter från USA hem på jullov! Ska bli kul att ses efter nästan ett halvår. Kvartetten är snart förenad igen EMMA<3MALIN<3NATALIE<3CLARA ;)





PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0