Vinter 2010

Karlberg-Kungsängen

- Tåget var 15 min sent
- Vagnfel och vi fick tränga ihop oss från två vagnar till att bli en.
- Stod still i 10 min tills vi började rulla
- Signalfel.
-Framme i Sundbyberg står vi stilla och ytterligare en sektion av tåget stängs av.
- Vi får kliva av och vänta på nästa tåg.
- 20 min väntan på att första tåget ska flytta på sig.
- Andra tåget kommer.
- Signalfel.

SUCK! När jag bodde i Luleå skrev alla på facebook om hur dåligt tågen gick och hur arga dom var på SL. Nu fattar jag agget! Jag är fortfarande en isbit. När ska SL ta tag i problemen?

Det var trevligt att umgås lite med la familia iaf. Jag Max och Mamma avslutade med en middag på en restaurang vid St. Eriksplan :) Trevligt!



Vinter utanför mitt fönster


Min söta och färgglada mammi :)



På väg mot pendeln


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0