Clara rara underbara!!

Det har varit inbrott i tre lägenheter i mitt hus idag! Alla var på våning ett och jag bor på tredje! De hade tydligen vänt upp och ner på alla lägenheter. Läskigt? Ja! Lite konstigt för här om kvällen så låg jag och tänkte om jag verkligen låste dörren men jag är inte så rädd av mig så jag struntade i att kolla en extra gång och idag var det inbrott!! Nu ska jag varkligen bli mer noga att låsa!

Har cyklat och delat post i Brunna idag, UTAN ELCYKEL! Fick en glad överraskning när jag kom ut till cykelförrådet att Tores cykel var på lagning. Jag har inte cyklat med vanlig cykel på läääänge. Men det gick väl helt okej bara att jag fick trampa lite mer för att komma fram, det är ju en bit till Brunna också.. Jonas kom idag och sa: "Clara jag kom på en sak! Att man kan rimma jättemycket på ditt namn!! Clara, rara, underbara!" haha " Jag tackar, fortsätt Jonas!".


Match ikväll och jag är supertaggad :)


See yaaa

// C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0