Dop, husbilsåk och bakning!

Igår döptes minstingen i släkten Lind i Hällbo kapell.


Vincent Neo Karl-Bertil Jederström






Vincent var den sötaste och goaste ungen jag träffat. Stencool kille! Efter dopet var det mat och tårta på Stenvallen och därefter mingel hemma hos faster Stina. Det var kul att träffa släktingar m.m.

Jag, pappa, Åsa, Lina och Joel åkte husbil upp och sov i den över natten.



Jag och pappa typ halv 9 på morgonen!!


Lina och Joel. Jättekallt innan vi kom på hur man slog på värmen. ;P (familjen teknik?)



Kaffe<3


Igår när vi precis skulle sova så säger Lina: "Jag hoppas verkligen inte det är ngn gasol som läcker så vi inte vaknar upp imorgon"

Jag kunde inte somna på några timmar efter det!



Ikväll har jag och Amanda bakat en höstig äppelkaka och kollat Solsidan.
Imorgon är det den stora dagen? Min 1:a blir en 2:a och min 9:a blir en 0:a.... För mycket matematik!


Clarabellaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0