Helgen

Igår var Jessica och Simon på ett snabbesök här i Kungsängen och kom över på en fika. Det är över två månader sen jag var hem till dom i Norrtälje så det var verkligen på tiden att vi såg till att träffas.
Matchen igår mot Kungsängen blev en förlust. Känndes väl inte helt bra måste jag säga. Det var en jättejämn match men så i andra halvlek så slutade vi att spela. Ångrar ändå inte att jag bytt lag, för jag vet ju att kan så mycket bättre än det där och att vi har så mycket roligare :)

Efter matchen sprang vi hem till Sabina och bytte om inför kvällens halloweenfest. Det var mycket folk hemma hos Lantz men jag mådde inge bra. Sprängande huvudvärk och mådde typ illa. Jag och Elli satt mest i Simons källare och snackade om livet. Jag var hemma vid halv ett och hade turen att få åka med Emmas brorsa.

Jimmy var med på festen igår så vi snackade om Umeå. Jag är supertaggad på Umeå nu!! Det ska bli kul att komma iväg och träffa nya männsikor, börja plugga och leva studentliv. Jag gillar verkligen alla är hemma men ingenting säger att vi inte kommer träffas när jag kommer hem. Jag måste släppa gymnasietiden nu för den kommer inte tillbaka.Allting förändras och jag tror man måste börja acceptera det nu.

Idag blir det en lugn dag. Jag ska satsa på att bli frisk. Ta en promenad till Amanda och Sabina och hämta min väska och sen ska jag bara chilla och njuta av ensamheten i villan typ ta ett bubbelbad, kolla ngn film :) Nice söndag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0