Idoler i mängder :)

Sitter vid Nivas och ute är det jättekallt, minst minusgrader hehe. Vi har just ätit marrängswiss och jag har lärt Biggan hur man gör hjärtan på facebook! Mycket interna skämt och skratt som vanlig. Ojoj vad jag diggar familjen Niva. Jag har hunnit färga Robbans hår ikväll också, blev ett mycket bra resultat. Jag och henrika har ätit på Shanghai i Torne också och blev typ övermätta, så imorgon ska vi promenera ute i skogen och hoppas på att få se en älg :). Jag var även hem till Lilly en sväng och snackade om lördagen, Kul Kul!.

Henrika har även fixat en tid åt mig till en spådam. Så på onsdag kl 10.00 får jag kanske en liten uppenbarelse över min framtid. ;)

Jag stortrivs här uppe.

Allt som vanligt alltså.


Kram på er

Kommentarer
Postat av: henrika

hahaha saigon ;)

2010-10-11 @ 21:24:13
Postat av: henrika

hahaha saigon ;)

2010-10-11 @ 21:24:32
Postat av: Clara

haha vafan var det inte Shanghai ;P dåligt av mig...

2010-10-12 @ 09:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0