Kul kväll!

Tack alla fina rara underbara som var hos mmig igår. Jag hade jättekul!!! Synd att jag inte kom in men vad ska man säga... haha

Vakten: Jaha och hur mycket har du druckit ikväll?
Jag: Tre öl
Vakten: Du det där är mer än tre öl..tyvärr jag släpper inte in er ikväll!
Jag: MEH!

Första gången jag blivit nekad i dörren. Typiskt! Trodde jag lärt mig något efter två år på krogen..men ICKE!
Jag och Marcus satte oss på en bar typ mitt emot Marie Levau, Marcus tog en öl och jag en vatten hehe VÄLBEHÖVLIGT! Marcus fick för sig att vi skulle ta en taxi till Kungsängen men jag sa nej så vi tog oss till centralen och så tog jag sista tåget hem. Jag hade iaf en jättekul kväll och tack för alla fina presenter. :)

Jag mår bra idag, kanske för att jag var hemma rätt tidigt. Ska nog fråga Amanda och Martin om dom vill äta pizza med mig idag :)

Bilder kommer!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0