Min fina syster

Jag lär ha världens bästa syster. Hon kom och hämtade mig på arlanda ikväll och hon får mig alltid att le. Hon säger saker som ingen annan skulle säga. Spontant rolig är vad hon är. Vi försökte komma på hur man fick på helljuset och hon fipplade som fan och slog på dimljus, blinkers, vindrutetorkarna, vindrutetorkarna lite fortare men tillslut säger jag men "Lina håll dig på vägen!". En bil kommer i mot oss med helljusen på:

Jag: "Fan att han släcker inte helljuset."
Lina: "Nej fan han är dum i huvudet"
Jag: "Men vi är ju lika dumma som inte ens lyckas slå på vårat"
Lina: "hahahah ja vi borde kanske inte säga ngt"

och när vi ska säga hejdå brister hon ut:

"Clara vänta jag kom på en askul ramsa... vänta snart kommer den... jo! TACK OCH HEJ JAG ÄLSKAR DIG!"




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0