Packar om :)

Imorgon ska vi på dop i Bollnäs. Min kusin Vincent ska döpas och Joel ska bli gudfar. Det blir en släktträff på köpet! Så ikväll har jag packat om väskan för vi åker tidigt imorgonbitti och kommer hem på söndag.

Idag har jag bara jobbat, tränat ett rätt värdelöst pass på friskis och plockat och donat i lägenheten för på söndag är det visning!!

Ellen som bor i Umeå hörde av sig idag och berättade att två av hennes klasskompisar söker en till inneboende i deas fyra på Ålidhem. Så jag håller tummar och tår för att få det boendet. Skulle kännas skönt å ha det fixat innan man flyttar upp, särskillt nu när pappa håller på att sälja lägenheten.

Undra om man ska ta vinterjackan till Bollnäs?

Okej svammelClara!!

Godnatt! :)


P.S tjejer ta det lugn på MP imorgon så ni orkar med nästa helg! ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0