Senaste tyyp

Heej Heej

Kom precis hem, jag har varit och hämtat nyckeln till Lillsjöserveringen på kommunen åt syrran. Hon ska hålla i någon orienteringstävling i helgen. Sen var jag en sväng på konsum och handlade inför fredagsmyset med Lina imorgon. Jag ska bo hos Ludbergarna och vara hus- och kattvakt nu när dom ska åka till Peking. Så imorgon ska vi ha fredgsmys med tacomiddag och se på Idol.

På lördag är det derby. Vi möter Kungsängen. Jag är lite nervös. Sen på lördagkväll är det halloweenfest hos Simon. Jag vet inte vad jag ska klä ut mig till ännu.. måste komma på det ikväll. Förslag?

Nu är det typ bestämt att Chompen (Joels kompis) ska hyra lägenheten. Känns ändå bra att hyra ut till någon man känner. Alltså blir det flytt för min del i januari. :)

Thomas på posten har fått nytt jobb så han slutar om en månad och därför tror jag att jag har rätt stor chans att få fortsatt jobb till våren men nu ska jag ju ändå flytta så det är struntsamma. Även fast tanken slagit mig att jag kanske ska stanna så ska jag inte det. Måste iväg nu... två år sen studenten i vår och dags att ta tag i studierna igen :)

Vad mer ska jag skriva.. Hmm.. JAG VILL HA HELG NU!!!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Burrebus

Herregud Clara... 2 ar sedan :O !? 2 ar sedan vi satt och drack kaffe hela dagarna i ubg cafe.. Puss pa dig!

2010-10-29 @ 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0