Sollerön

Nu är jag hemma från Sollerön. Vi har haft en jättemysig och trevlig helg på landet. I fredags tog vi det bara lugnt, kollade idol och åt hämtpizza. Igår turistade jag jag Amanda i Mora och kollade in lite affärer och både jag och Amanda hittade ett par skor var sen fikade vi i Kaffestugan.

När vi kom tillbaka från Sollerön hittade vi ett stort träd med en massa löv under så vi började ta en massa höstbilder haha och oj vad vi flamsade och skrattade åt alla misslyckade kort som kommer upp på bloggen så fort Amanda skickat dom.

Sen plockade vi äpplen och kom nästan inte ner för trädet. Till middag åt vi lasange och till efterrätt ville Janne baka VÄRLDENS GODASTE ÄPPELKAKA! Han sa flera gånger att det här skulle banne mig bli den bästa kakan i världen men det blev bara pannkaka av alltihop. Det blev smetigt och bränt av hela skiten haha Oj vad vi skrattade åt världens bästa kaka och Janne svor och gick och satte sig framför tv:n. Har nog aldrig sett en så besviken Janne :P

Mobilbilderna från helgen:



Jag och Amanda på bussen hem från Mora


Min äldsta barndomsvän <3


Jag i ett träd :)



Tack för en kul helg!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0