Stockholm VS Umeå

Min mamma sa en sak till mig igår  som är så sann när det gäller mig. Vi snackade om min flytt till Umeå och att jag tvekar lite (som vanligt) eftersom att jag trivs så bra i min lägenhet och med livet just nu. Hon sa: "Men Clara du har ju så många möjliheter fast i ditt fall kanske det vore enklare om du bara hade en!" haha så jävla sant! Kan ingen bara säga till mig på skarpen vad jag ska göra?!

Om jag inte åker till Umeå i januari kommer jag bli så arg på mig själv när jag slirar runt på postcykeln och svär för mig själv och tänka "varför åkte jag inte!".

NÄR jag åker till Umeå kommer jag sakna min lägenhet, handbollslaget, vännerna och familjen.

Svåra och stora beslut.


Ikväll blir det träning! YES!


Hejpaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0