Taggad till 1000

Jag har varit i stan och träffat Sanna, vilket var 100 år sen. Vi gick som vanligt till Muffin Bakary och åt en sallad och delade sen på en muffins och snackade om livet. Även fast jag och Sanna träffas jättesällan så är det som att vi sågs igår, hon är allt bra rar :). Hon hjälpte mig att hitta en klänning till kvällen också.

Nu paniktvättar jag och fixar lite inför kvällen. Jag har varit på systemet två gånger idag haha ville inte se ut som en alkis med alla påsar. Tur att man har nära till centrum så det var inte så långt å knalla med påsarna :)

Vi blir 20 pers ikväll och jag är så sjukt taggad på fest så det finns inte!!! Alla låter lite oroliga när jag är såhär taggad haha kanske för att dom sett att det kan gå fort utför :) Men inte ikväll för ikväll är jag på topp!!


PUSS PÅ ER! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0