Visste ni...

att jag vill göra något stort!
att jag har världens bästa syster som också är min förebild.
att min senaste kyss var för längesen haha
att jag lyssnar mycket på svensk pop
att jag funderar på att lämna Stockholm och flytta till Umeå
att jag pratar väldigt mycket när jag är på det humöret
att jag inte gillar ovisshet

att jag avskyr när folk snackar nedlåtande
att kärlek är något fint men komplicerat
att jag gillar lyckorus
att jag alltid kommer vara mig själv
att jag är förälskad i Bill Skarsgård och har alltid varit svag för killar som snackar göteborska.
att sist jag grät var förra lördagen på väg hem från krogen.
att min mobiltelefon är mitt liv...typ
att när jag vaknar på morgonen har jag världens sämsta hurmör.
att innan jag går och lägger mig skickar jag nästan alltid ett sms.
att idag har jag vaknat och nördat mig framför facebook.
att jag just nu tänker på hur skönt det är att vara ledig.
att i kväll ska jag bada utebastu kanske.
att i morgon kommer jag gå till en spådam.
att jag hoppas att jag kommer leva lyckligt.
att jag verkligen vill göra något med mitt liv.





Sen så saknar jag sommaren när jag ser den här bilden


Henrika, jag, Elli och Elin


Ska fixa mig lite och åka in och träffa Henrika i stan.

Pussar från norr!

Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0