2 dagars "semester"

Idag har jag varit en produktivtjej!

Gick upp 8 och gick till Vårdcentralen och tog dom där förbaskade blodproverna. Jag svimmade inte den här gången heller och jag tycker inte alls att det är så farligt att se blod så jag borde bli sjuksköterska?

Efter besöket hos VC tog jag en powewalk längst Strandvägen och det var en så sjukt fin morgon. Frukost framför OC och sen har jag ringt och fixat hemförsäkring och städat upp bland alla mina papper som varit överallt i lägenheten :) Sen tog fantasin slut så nu sitter jag och dricker kaffe och ska ta mig ner till Sabina en sväng innan vår första handbollsträning som ni ska få höra mer om sen.

För övrigt så längtar jag till Dubai





GRYM LÅT!
Alicia Keys- Dosn´t mean anything



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0