Det går bra nu

Vill bara säga att jag trivs med livet, lägenheten, mitt val och jag har känslan att ingenting kan stoppa mig just nu :) Underbart! Jag har varit hemma i snart fyra månader, vilket är lika länge som jag bodde i Luleå. Tiden går så fort så jag knappt hinner med. Luleå var en askul tid men det känns helt rätt att vara hemma i Kungsängen nu. Jag hade nog aldrig uppskattat det så här mycket om jag inte hade åkt, vilket är positivt. Jag trivdes bra i Luleå men hemma är alltid hemma och så kommer alltid att vara. Även fast jag trivs nu med att bo hemma så ska jag börja plugga i januari har jag bestämt. :) Allt känns baraså bra!

Dock blir det inte att komma upp till Norrland nu innan Dubai för jag måste spara mina pengar till resan eftersom att jag inte vet hur mycket jobb jag kommer ha i höst.

Ska iväg på ett möte om valet på ett tag för jag ska jobba i vallokalen och ta emot röster. Annars blir det nog en lugn kväll för min del.



PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0