Måla!!!!!

Jag hade ont i halsen när jag vaknade imorse så jag sjukanmälde mig och tur var väl det för halv tio står pappa med målarburken och penseln i högsta hugg "Hej, här kommer jag. Nu ska vi måla!". Så vi har målat hela dagen så nu är det fint i köket och vardagsrummet. Min pappa är nog den mest impulsiva person jag känner. Som igår så var han på en visning på en lägenhet i Boliderstrand och köpte den. Nej, nej, här finns ingen väntan! Kanske därför han ångrar så mycket han gör också... haha

Jag ska snart kila hem till Lundbergarna för det ryktas om pannkakor till middag och så tänkte jag sova där också nu när lägenheten är upp och ner! 

Solen skiner ute och jag är en happygirl!

Lyssna på "Mitt piano" om ni vill höra ngt bra :)


PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0