Måndag igen

Imorgon ska jag, Sabina och Sofia provträna med Jakans damlag. Vi ska damma av våra gamla handbollsskor och ta oss till hallen. Ärligt talat så är jag nervös. Inte bara lite nervös utan jättenervös. Jag hoppas att spelsinnet sitter i lite åtminstonde. Det visar sig imorgon :) Det skulle vara kul och börja igen för jag behöver något att göra.






Efter jobbet idag drog jag till IKEA med min käre far. Jag köpte nya kuddfodral till kuddarna i sängen och ett diskställ, inte världens roligaste grejer men behövliga.

Imorgon är jag ledig från posten. Det ska bli skönt för jag har lita att fixa, dock är det rätt tråkiga saker som nytt pass, ta blodprov på VC, fixa hemförsäkring och sånna otroligt roliga saker som man för det mesta skjuter upp.



Förresten så är jag kör i Bill Skarsgård ;)




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0