Min pappa...

Min pappa måste vara den skönaste pappan i världen. Han kommentarer är så sjuka ibland att man inte tror att det är sant.

Pappa: Clara, jag har köpt gardiner med fjärilar på till köket.

Clara: Manligt  pappa! Jag visste inte att du gillade fjärilar så mycket?

Pappa: Jo ja alltså jag har börjat tycka att dom är fina.

Clara: haha okej amen vad bra då.

Pappa: Ja jag har till och med köpt en bok om fjärilar. Jag tänkte börja samla på dom men läste i boken att det inte var ngn bra idé. Jag tänkte iaf börja fotografera och köpa en fin kamera.

Clara: ehm okej pappa... kul att du hittat ett intresse.. eller aa.

10 min senare


Pappa: ääh asså Clara, gardinerna var på rea.

Clara: haha du slutar aldrig att förvåna mig! Klart dom var på rea, du ville bara intala dig själv att gardinerna var fina eller hur?



MIN PAPPA ALLTSÅ! Man måste träffa honom för att förstå!

Kommentarer
Postat av: Burrebus

Jag förstår dig :D

2010-09-10 @ 06:47:05
Postat av: Anonym

HAHAHA Per Lind <3

2010-09-21 @ 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0