Söndag morgon

Sitter och väntar på pappa som ska komma hit så ska vi spackla och måla i köket inför visningen av lägenheten som är den 6 oktober. Jag ser inte fram emot den 6:e för det betyder att jag måste storstäda haha. Senare idag ska jag iväg på bortamatch i Märsta. Det ska bli kul fast jag är lite arg på mig själv att jag inte tog lägra skor på krogen i fredags för nu har jag har ont i min hälsena.

Igår var jag i Upplands Väsby och kollade på Amandas match och då var det en tjej som skadade sig på planen så ambulansen var tvungen att komma. Det är andra gången den här veckan jag kollar på en match och ambulansen fått komma, båda gångerna hjärnskakning... Illa!

Jag var så trött igår så jag låg bara framför tv:n å kolla OC, åt american pancakes och funderade seriöst på att bli nykterist.


Nä nu ska jag sätta fart och tagga inför matchen!!


Puss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0