The club can´t even handle me right know

Igår spelade det ingen roll om inte Timoteij spelades, vi dansade ändå. Ja shit vad vi dansade!! Jag dansade nog hela kvällen för jag har inga andra minnen. Idag har jag träningverk och jag tolkar det som att jag festar och dansar för lite :) Det blev en kul och lyckad 20års fest för Towelajto. Smart som jag är tappade jag mobilen i golvet och så glömde jag bort pinkoden så det blev pukkod. Vilken panik jag fick, för en liten stund ville jag bara gå hem haha men sen dansade jag bort bekymret:)


Vet inte vad jag ska göra idag... Åka till Bergman och hämta min jacka?, Åka till Mickis och hämta mina skor?, Åka till Amanda och hämta mina andra skor?, Eller bara hoppa över den här dagen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0