Fredag !

Ikväll vill jag inte vara hemma, jag vill vara i norr och träffa alla fina vänner för jag saknar dom otroligt mycket!

Ikväll får jag svänga loss på MP:s dansgolv istället, det var ju ett tag sen sist. Ena hälften av mig skriker vin och utgång, andra hälften vill bara kasta sig i soffan med en godispåse framför idol typ. Men jag har bestämt mig, sitter här och taggar med bra musik. Sabina den fina kommer hem till mig efter hon jobbat klart och då ska vi korka upp :)




Sabina och jag :)



Matchen igår gick asbra. Vi spelade som ett lag och trots att vi förlorade med två bollar så kändes det som en vinst. Jag, Sabina och Sofia blev uttagna till a-lags matchen på söndag. Galet pepp! :D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Burrebus

Vad roligt att ni spelar bra :)Jag vill ut pa MP fan !!!

2010-09-24 @ 18:54:57
Postat av: Clara

Haha nej Emma man vill inte gå på MP :P Fyfan stod ut i en timme sen gick jag hem ;P

2010-09-25 @ 17:28:16
URL: http://clarabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0