Härliga höst

Nu är det färdigmålat i lägenheten och det blev superbra. Pappa hjälpte mig att storstäda hela lägenheten igår också. Shit vad jag låter bortskämd när pappa var här och hjälpte till med städningen haha men det behövdes och nu är det fint! Aldrig trodde jag att det skulle vara så jobbigt att städa 43kvm!

Jag har jobbat i Bro idag. Gillar inte att jobba där och jag har alltid lite småångest att behöva åka dit men som tur är så går det är alltid bättre än vad mitt huvud säger att det kommer göra

Resan till norr är bokad! Åker upp på fredag nästa vecka och stannar till torsdagen veckan därpå. Tre helger framöver är fullbokade. Nu i helgen ska jag med Lundbergarna till Dalarna, nästa helg Luleå, Happis och helgen efter det ska jag på dop i Bollnäs och träffa hela tjocka släkten. :) GILLA GILLA GILLA!!!

Nu ska jag dricka kaffe och skicka in ansökningarna till Umeå universitet.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0