ENERGIIII

Vilken energi jag har idag känner jag! Livet känns så förbannat enkelt att leva. Har sprungit i trappor hela dagen sen stack jag hem och bytte om till springkläder  och tog cykeln till Amanda och så sprang vi runt Örnas och det var inte ens jobbigt! Skyndade mig sen hem till Idol och bakade bröd i pauserna! haha jag har sådan energi så jag nästan överraskar mig själv. Har nu ätit min försenade middag, havregrynsgröt och nybakat bröd och lyssnar på VAPNET, "Kalla mig".

Jag älskar när jag får energi från typ ingenstans. Jag har inte mått såhär bra på länge och mycket är nog tack vare handbollen och att jag vet någorlunda vad jag vill.

Imorgon drar jag på en weekend till Dalarna med Lundbergarna. Ska bli skönt att komma iväg lite. :)


Godnatt PUSS från mig dåraaah! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0