Vill inte

HJÄLP!

Carina kommer in i personalrummet och säger "Clara, ehm Minna har visst bokad in dig i Bro imorgon sa hon det?"

Det hade hon inte gjort så imorgon ska jag tydligen jobba i Bro och dela post för det var tydligen personalbrist. Jag som precis lärt mig ett nytt distrikt idag i Kungsängen. Men jobb är jobb fast jag försökte varna dom att jag har världens sämsta lokalsinne "haha ääh Clara det där fixar du, men akta dig för barnen som kastar sten som dom gjorde när jag delade där" sa Tore, "Gå hem och läs på alfabetet för det är många svåra boksatavskombinationer i namnen på fjärilsstigen" sa Thomas, "Ja det är ju bara springportar och allt ser likadant ut, så vilse kan du nog inte gå" sa Jakob.

Alla såg så otroligt lättade ut under fikapausen förutom jag då.., antadligen för att dom slipper dela i Bro imorgon.

Jag längtar tills fredag då jag förhoppningsvis är tillbaka i Kungsängen. Om jag inte fått en sten i huvudet innan dess vill säga!


HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0