En bettan i nöden!

Hade tenta i utvecklingspsykologi idag. Det blev en skräck upplevelse när Teresia säger skämtsamt när vi tar av oss jackorna i tentasalen "Ööh man ska ha leg med sig va höhö". Jag fick panik!!! Helvete! legget är ju hemma. Jag fick lägga på ett löpsteg hem till Fysikgränd och hämta det och sen ta "snabba-Bettan" tillbaka. Med andan i halsen och ännu mer sinnesförvirrad än innan tog jag plats i den megastora tentasalen. Tentan gick lagom bra. Liksom vårt pannkaksbak efter. Pannkakorna ville liksom inte bli så fina som vi ville. Men vi är lika glada för det!

Solen skiner och ikväll blir det middag på Eastern Palace med klassen.

Imorgon kommer jag hem till Stockholm!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0