En söndag med Sofeij

Den här söndagen har varit en typisk söndag. Jag sov lite för länge, läste lite ur utvecklingspyskologin sen tog jag och Sofie en långpromenad. Riktigt skönt söndagsväder trots att solen inte lyst så mycket idag heller. Vi  gick hem och åt rester till lunch och drack kaffe hos  mig. Mary kom förbi och jag terrade dom med Daniel Adams-Ray skiva i 2 timmar sen blev dom less och vi gick hem till Sofie och bakade en kaka. Efter lite mycket kakätande tog jag och Sofie en till promenad som slutade med rejält blöta skor och leriga byxor. Vi tänkte ta en genväg i snön som resulterade i hyseriskt skratt!. Kul och uppiggande promenad :D







Nu är jag redo att möta måndagen!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Bilalcarmen

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-09-14 @ 10:16:12
URL: http://bilalcarmen.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0