Indiskt och Indigo :)

Åt på en indisk restaurang med mamma, Carro, brorsorna och Amanda igår. Riktigt kanon gott. Efter det drog vi på Peppar som är en rockbar typ. Jag och Amanda drog sedan vidare till Indigo. Där träffade vi två engelskmän som ville att vi skulle guida dom genom Stockholmsnatten. Ack för mycket öl och en svårläst karta slutade med att vi hängde kvar på Indigo istället. :)

Vaknade upp lite smådegig idag så jag ställde in påskafton på Mp ikväll. Fast nu blev jag lite pepp... Hmm ja vi får se vad som händer :) Påskmiddag hos familjen Rimfors ikväll iaf men innan det så ska jag och Max förbi morfar på KS.

Stockholm levererar fint väder idag också :)


Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0