Nya tag

Mitt nya liv startade igår. Inget godis, sötsaker och sånt äckel! Ska se till och hålla mig tills jag kommer tillbaka i Stockholm. Startade dagen med en joggintur innan frukost tillsammans med Sofie, på eftermiddagen var vi på ett bodypump pass och ikväll var det så fint väder så jag, Tove och Sofie gick runt Nydalasjön som tog typ 1 och en halv timme :) Härligt! Hoppas på att kunna sova lite bättre än inatt. Tankarna snurrade åt alla möjliga håll men slutade alltid hos dig. Vaknade av att det regnade och allt var bara allmänt oroligt. Men efter dagens fysiska aktiviteter borde jag sova gott hoppas jag.

Annars känns det fint att vara tillbaka i Umeå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0