söööndag

Jag har städat korridoren idag. Bara att rengöra diskbänken fick köket att se 100 ggr fräschare ut. Efersom att det ändå inte är någon som verkar bry sig om renlighet av de 8 killarna jag bor med så kanske det inte är så konstigt att det inte bor några fler tjejer än jag heller. Dom lägger nog inte märke till min städning så jag ger mig själv en klapp på axeln. Lär ju bli sjuk nu när jag rört vid alla snuskbakterier som legat och grott i MINST tre månader. Blää skulle nog behövt en skyddsmask! Nu är det gjort iaf :)

Sitter och pluggar, det går sådär... jag ledsnar så fort!. Tvättar samtidigt så försöker köra lite intervallplugg. Snart kommer Maria så då ska vi försöka ta tag i det tillsammans. Just nu längtar jag till torsdag, få komma hem och äta mammas mat. :)

Men först plugg och tenta!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0