Ett gästspel och en övertygelse

Mitt gästspelande i mitt forna liv igår fick mig att tänka efter VARFÖR GJORDE JAG DET HÄR? När jag cyklade på min postcykel igår hann jag tänka efter hur jäkla bra jag har det i Umeå och hur mycket jag INTE saknat att jobba.  Vilken härlig känsla det var.

Jag trivs så sjukt bra i Umeå och de tre senaste månaderna har varit bland det bästa jag gjort. Många frågar mig "Men Clara varför pluggar du ngt du inte vill bli?, varför flyttar du inte bara hem?" Mitt svar blir "För jag trivs så sjukt bra med livet, och det är väl huvudsaken?". Om jag inte hade flyttat så hade jag aldrig vetat att Arbetsterapeut inte är något för mig och jag hade definitivt inte varit klokare av att stanna hemma och knegat på posten. NU vet jag iaf vad jag inte ska bli. ;)

Tänk om jag inte flyttat till Umeå? Tänk så mycket jag hade missat!!!

Stockholm finns ju kvar :)




Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0