Veckan som varit

10 dagar i Stockholm har passerat och imorgon bär det av mot Umeå igen. Jag har haft det jättebra hemma men det känns ändå bra att åka tillbaka. 

Igår var jag på påskmiddag hos familjen Rimfors. Vi åt rådjur, drack rödvin och tog sedan en nostalgipromenad genom Kungsängen. Vi gick den gamla skolvägen, gick förbi Lillsjön, genom elljusspåret och sedan hem. Kungsängen känns så långt borta på något konstigt vis. Som att gå genom en gammal tidsepok som är rätt så över. Folk flyttar och det är inte riktigt samma sak längre. 

Efter vår nostalgitripp och lite velande om vi skulle dra ut med grabbarna-grus på krogen så beslutade vi oss ändå för att stanna hemma. Killarna var väldigt mån om att vi skulle med ut på Gaudi men i fredags när vi var ut så var det visst inte lika viktigt att följa med oss ut. Så jag drog hem alone till Stadshagen istället :)

Veckan i bild :)


Pappa demonstrerar med bröd hur man räknar ut hur hög en höjd är på kartan ..


Spelkväll men Martin och Amanda


Lina visar upp sin ascoola schal! "Asså hörrni den här kan jag ha på stranden, på vintern, om jag vill vara muslim eller när jag vill täcka mig för solen.. asså helt värd sina 400 kr VISST?"

Max och Lina


Glad Lina


Amanda :)


Me


Elli och Emma


På indisk restaurang


Joel och Max <3


Tack Sthlm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0