Awsome dag med Marylou

Jag struntar i det där med lösenord. Man har väl en blogg för att den ska läsas?

Jag har haft en awsome dag med min Marylou. Vi var på Ikea, åt köttbullar med mos, shoppade och avslutade med en kaffe på Happis enda koditori. En anledning till varför jag inte skulle kunna bo i en sådan pluttstad, dricka kaffe på samma ställe och känna igen tre personer trots att jag inte ens är från Happis. Vi hade trevligt iaf :). Vi plockade upp Elli från skolan och gasade till Korpikylä där jag hämtade mina grejer och drog vi mot samhället Kalix.

Nu ligger jag och Mary och lyssnar på min lovelist och så har vi ätit mackor i sängen, precis som i Umeå. Snart är vi tillbaka. Om det går enligt planerna så tar vi bussen på onsdag.

Galet skönt att vara ledig också. Jag mår fint, många planer på G och livet flyter på bra. :)

Ja, shit vad jag lever :D

Puss Puss

Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0