Blött

Det där med att springa milen idag får vänta. Jag tog på mig träningskläderna imorse och inser att regnet verkligen öser ner. Jag är inte den som är den så jag tog cykeln till Lövsta och sprang en sväng men insåg att jag inte har en chans mot de mörka regnmolnen så jag gav upp efter 2,5 km och cyklade hem. Det var galet vad regnet piskade mot backen, jag hade en sjö i skorna och jag såg ut som en blöt hund när jag kom in. Det regnar fortfarande.

Ska hem till pappa på middag om ett tag. Joel och Max kommer också dit. Lina kommer hem från Schweiz ikväll så jag ska hämta henne på Arlanda.

Juste, glömde säga att min fina vän Victor ska flytta till Luleå om en vecka...! galet, kul att vi kommer ha lite närmare till varandra :)

tjingtjing!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0