För starkt morgonkaffe och ett och annat klokt ord

Jag måste erkänna att jag blev väldigt sugen på att skaffa mig en lägenhet efter att ha fått se hur fint Ellen hade det i sin igår. Synd att det är så himla svårt att få tag på en etta eller billig tvåa här i Umeå. Det får bli currykorren ett halvår till sen får jag se hur jag gör. Idag ska jag åka till Jysk och förhoppningsvis slå till på ett sängköp. Min nuvarande 90cm säng som tillhör Bostaden är rätt fallfärdig, knakar och har sig.

Igår flyttade Teresia till Umeå och det firades i combo med Sinas 21 års dag hemma hos Maria. Det var trevligt. Alla drog på krogen förutom jag och Fredrik. Jag vet inte vad det är med mig men jag tror jag tog ut mig för mycket förra helgen. Jag blir inte gladare av att dricka alkohol. Vem blir det egentligen? Shit vad jag låter pretto. Min 21-årsdag närmar sig.. kan det ha med saken att göra?

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0